WYMIANY

Możesz wymienić nieużywany towar w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Chęć wymiany należy zgłosić drogą mailową na adres info@mas-sport.pl. W temacie maila należy napisać "WYMIANA", numer otrzymanej faktury lub paragonu oraz rozmiar na jaki chcesz wymienić produkt. Towar wymieniany jest w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia odebrania przez nas przesyłki. W celu przyśpieszenia wymiany paczkę należy wyraźnie podpisać: WYMIANA

Przykład: "Wymiana zamówienia z faktury/paragonu nr ...".

W treści maila wystarczy podać numer otrzymanej z towarem faktury VAT lub paragonu oraz informację, na jaki rozmiar chce się wymienić dany produkt.

W odpowiedzi otrzymasz informację o ewentualnej dostępności rozmiaru oraz o ADRESIE DO WYSYŁKI PACZKI Z WYMIENIANYM TOWAREM. Do paczki należy dołączyć komplet dokumentów:

  • informację, na jaki rozmiar wymienić produkt,

  • informację, na jaki adres odesłać wymieniany towar,

  • kopia dowodu zakupu (faktura VAT/paragon).

UWAGA! Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Opakowanie, pudełko jest nieodzownym elementem produktu i również nie może nosić żadnych oznak zniszczenia. Taśma naklejona bezpośrednio na pudełko produktu niszczy je. Produkty uszkodzone lub pobrudzone nie podlegają zwrotowi i będą odsyłane do Klienta na jego koszt. Przed odesłaniem/przekazaniem kurierowi, produkt (np. pudełko z obuwiem) należy zapakować w dodatkowe opakowanie tak, żeby w trakcie transportu nie uległ zniszczeniu.

Kontakt w sprawach wymiany towaru:
info@mas-sport.pl
tel. 536 55 66 78
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 18.00

ZWROTY

Masz 30 dni na ewentualny zwrot towaru nieużywanego oraz nie noszącego śladów użytkowania. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, wystarczy, że prześlesz do nas zakupione produkty wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym FORMULARZEM ZWROTU paragonem lub fakturą potwierdzającą zakup.
Adres do wysyłki:
M.A.S. Sport s.c.
Ul. Zamenhofa 53
20-453 Lublin

Zwrotu pieniędzy dokonamy maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania paczki ze wszystkimi dokumentami.

UWAGA! Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Opakowanie, pudełko jest nieodzownym elementem produktu i również nie może nosić żadnych oznak zniszczenia. Taśma naklejona bezpośrednio na pudełko produktu niszczy je. Produkty uszkodzone lub pobrudzone nie podlegają zwrotowi i będą odsyłane do Klienta na jego koszt. Przed odesłaniem/przekazaniem kurierowi, produkt (np. pudełko z obuwiem) należy zapakować w dodatkowe opakowanie tak, żeby w trakcie transportu nie uległ zniszczeniu.

Kontakt w sprawach zwrotu towaru:
info@mas-sport.pl
tel. 536 55 66 78
Poniedziałek – piątek: 9.00 – 18.00

REKLAMACJE

Na wszystkie towary oferowane w naszym sklepie jest 24-miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpatrywana jest tylko i wyłącznie za okazaniem faktury VAT lub paragonu. Obejmuje ona wady ukryte powstałe podczas produkcji.

Reklamacja rozpatrywana jest przez wykwalifikowanego w tej dziedzinie specjalistę ds. oceny jakości obuwia. Termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. Termin ten dotyczy poinformowania Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176). Konsument reklamuje produkt na własny koszt.

Do paczki należy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY oraz ksero dowodu zakupu. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na adres podany na formularzu reklamacyjnym.

Jeśli reklamacja zostanie uznana towar odsyłamy na własny koszt, jeśli zaś reklamacja zostanie uznana za niezasadną koszty transportu (14 zł) pokrywa Klient.

Reklamacji NIE podlegają:

  • uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru,

  • uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,

  • buty użytkowane po za obiektami sportowymi (hala, sala gimnastyczna, orlik, boiska piłkarskie),

  • naturalne zużywanie się produktu,

  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia),

  • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,

  • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.

Kontakt w sprawach reklamacji:
info@mas-sport.pl
tel. 536 55 66 78
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 18.00

Załączniki

MasSport formularz reklamacyjny

MasSport formularz zwrotu


Partnerzy

Zina Vigo joma Adidas Yakima Football masters Select